.

torsdag 13 mars 2014

Knoppar på byrå


I ett tidigare inlägg skymtade min hallbyrå som även den blivit lite pimpad, när jag nu ändå var i farten i hallen. Knoppen "Bofink" kommer från Blue box men knoppar kan ju vara så hiskeligt dyra. Sex knoppar till hela byrån hade gått på snudd på 300 kr. 



 Jag köpte en och monterade den bland de andra knopparna och själv blev jag nästan ännu mer nöjd än om jag varit om jag bytt ut alla sex knoppar. Bland fem andra fåglar hade nog bofinken försvunnit i mängden, men nu får den sticka ut och man ser den desto mer. Min bofink får bli ett vårtecken inomhus.


2 kommentarer:

  1. Harreligen vilken fin! Den skulle passa bra på mitt badrumsskåp =)

    SvaraRadera
  2. Hjälp vilken fin knopp! Så sant att det blev toppen med bara en sådan. Instämmer

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Den värmer!